تجزیه ئت حلیل سیستم ها

تجزیه ئت حلیل سیستم ها 09367292276

تجزیه ئت حلیل سیستم ها

تجزیه ئت حلیل سیستم ها 09367292276


انجام پروژه رشنال رز  Rational Rose

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.comژه با داشتن صدها مجری توانمند در حوزه انجام پروژه رشنال رز ، آماده است تا پروژه رشنال رز شما عزیزان را با کیفیتی عالی و بصورت تضمینی انجام دهد.جهت سفارش انجام پروژه رشنال رز با شماره های – تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید و یا از طریق آیدی تلگرامی @پروژه رشنال رز خود را برای ما ارسال کنید.قیمت پروژه رشنال رز در سایت ما منصفانه و عادلانه است.
رشنال رز  چیست؟
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
نرم افزار Rational Rose یک نرم افزار تخصصی است که با استفاده از مهندسی نرم افزار، برای طراحی مدل های کد و تولید کدهای پیش تولید، به منظور هدایت بیشتر پروژه های بسیار بزرگ بکار می رود. تجزیه و تحلیل مکانیزم و ساختارهای بزرگ که نیاز به محاسبات و برآورد مقیاسی دارند با این نرم افزار انجام می شود. به تازگی تجزیه و تحلیل صفحات وب سازمان ها و نهادهای دولتی و پیاده سازی آن ها از طریق محیط های برنامه نویسی، از این طریق صورت می گیرد و از طریق متدهای مهندسی UML) Unified Modeling Language) این نرم افزار، عمل می کند.
انحام پروژه رشنال رز با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :

موسسه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه رشنال رز شما استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز سفارش پروژه رشنال رز رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.همیار پروژه هر نوع پروژه رشنال رز شمارو به همراه توضیحات و گزارش کار انجام می دهد .لطفا برای سفارش پروژه خود از طریق تلگرام و یا واتساپ با شماره اقدام کنید .
خدمات مشابه :
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروزه های جاوا اسکریپت

انجام پروژه های طراحی سایت

انجام پروژه های برنامه نویسی
برای انجام پروژه رشنال رز باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های رشنال رز و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه رشنال رز را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه رشنال رز ، باید سفارش رشنال رز خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

انجام پروژه های نرم افزار رشنال رز
چرا پروژه رشنال رز خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های رشنال رز و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه رشنال رز شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.
زمان انجام پروژه رشنال رز چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه های رشنال رز در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.
قیمت سفارش انجام پروژه رشنال رز چقدر است و چگونه تعیین می شود ؟
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
همیارپروژه یک وب سایت مناقصه ای است.یعنی با داشتن صدها مجری متخصص برای سفارش پروژه رشنال رز Rational Rose  بهترین قیمت را بر اساس رزومه مجری و زمان پروژه برای کارفرمای گرامی انتخاب می کند و درصورت موافقت هزینه توسط کارفرما پروژه را به مجری می سپارد و آن را مدیریت می کند تا رضایت مشتری عزیز را کسب نماید.
کیفیت در پروژه نرم افزار رشنال رز به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های رشنال رز از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل داشتن مجریان و متخصصان با تجربه کیفیت پروژه ها بالا بوده تا کارفرما بتواند با خیال راحت برون سپاری کند و بعداز دریافت نیر با توجه به داشتن گزارش در اغلب پروژه های درخواستی پروژه را خوب متوجه شود و بتواند آن را ارائه دهد.
مراحل انجام پروژه های رشنال رز Rational Rose در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه رشنال رز برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه نرم افزار رشنال رز :

مهمترین بخش سفارش پروژه رشنال رز شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای Rational Rose با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص رشنال رز در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان رشنال رز می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.
تضمین پشتیبانی در انجام پروژه های رشنال رز :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام رشنال رز Rational Rose تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه رشنال رز است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه رشنال رز پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
نحوه سفارش پروژه رشنال رز :

انجام پروژه های رشنال رز
با ما در ارتباط باشید : ۰۹۱۰۸۳۹۱۳۸۹
سفارش سریع از تلگرام
سفارش سریع از واتساپ
سفارش سریع از ایتا

انجام پروژه های رشنال رز ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز ، سفارش پروژه رشنال رز (rational rose) در حوزه مدل سازی نرم افزاری با رشنال رز ، پیاده سازی uml به زبان رشنال رز ، طراحی دیاگرامی با رشنال رز توسط صدها کارشناس حرفه با قیمت مناسب انجام میشود برای اسفارش باشماره تماس بگیرید .
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
رشنال رز چیست ؟

رشنال رز یا rational rose یکی از نرم افزارهای کاربردی شرکت IBM برای مدل سازی و پیاده سازی در حوزه مدل سازی اطلاعات نرم افزاری قبل از شروع فرآیند ساخت است این نرم افزار حرفه ای از زبان uml برای مدل سازی اطلاعات استفاده می نمایید که مجموعه ای از ابزارهای آماده در اختیار کاربر قرار میدهد که به راحتی میتواند عمل مدل سازی نرم افزاری را شروع نمایید. در واقع می توان گفت نرم افزار رشنال رز یک ابزار مهم و کاربردی برای تحلیل و طراحی سیستم های نرم افزاری با پشتیبانی از منطق شی گرا می باشد. استفاده از رشنال رز احتمال موفقت شما را در زمینه رقابتی توسعه نرم افزار را افزایش می دهد مدل سازی باعث یافتن احتمال خطاهای موجود در برنامه نویسی خواهد شد و از مهم ترین عملیات موفقیت در پروژه های بزرگ نرم افزاری است بسیاری از کاربران نیازمند نرم افزار حرفه ای در این زمینه هستند رشنال رز با داشتن رابط کاربری حرفه توانایی مدل سازی انواع این مسائل را دارا می باشد.

ما چه نوع پروژه های رشنال رز رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه دانشجویی رشنال رز
انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز
انجام پروژه صنایع با رشنال رز
انجام پروژه مدیریت با رشنال رز

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه uml

انجام پروژه ویژوال پارادایم

انجام پروژه  برنامه نویسی سی شارپ

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه برنامه نویسی سی پلاس پلاس

 

اهمیت رشنال رز در چیست ؟

رشنال رز یک ابزار قدرتمند است که به تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری کمک می کند به وسیله این نرم افزار می توانیم قبل از اینکه کدی بنویسیم، سیستم خود را مدل کنیم، خطاهای خود را مشاهده کنیم با استفاده از این مدل، میتوان به راحتی روال طراحی را در عین ارزان و کم هزینه بودن آن اداره و کنترل نمود. امروزه استفاده از مدل سازی در حوزه های مختلف جایگاه ویژه ای دارد این مدل سازی در حوزه توسعه نرم افزاری نمود بیشتری پیدا میکند یکی از نرم افزارهای حرفه ای در این زمینه رشنال رز می باشد این نرم افزار کاربردی قدرت بالا در مدل سازی انواع برنامه های کاربردی و نرم افزارهای تحت وب دارد با استفاده از رشنال رز که به راحتی در محیط ویندوز نصب میشود میتوانید به روش بالا به پایین کلیه مراحل شبیه سازی و مدل سازی نرم افزاری را مشاهده نمایید

 09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

آشنایی با نماهای رشنال رز

    نمای مورد استفاده سیستم
    نمای منطقی سیستم
    نمای اجزای سیستم
    نمای پیاده سازی سیستم

 

مراحل شبیه سازی در رشنال رز

    شناخت سیستم موجود و آشنایی با پروژه و در صورت نیاز در سیستمهای حجیم، مدل کردن سیستم موجود
    بصورت اجمالی شامل نمودارهای موردهای استفاده، نمودارهای فعالیت جاری و نمودار کلاسها.
    مدل کردن نیازهای عملیاتی سیستم. که این بخش شامل تعیین بستهها، رسم نمودارهای مورد استفاده ورسم دیاگرامهای فعالیت میباشد.
    ساخت مدل تحلیلی سیستم، شامل دیاگرامهای کلاس، توالی، همکاری و حالت.
    ساخت مدل پیادهسازی برنامه، شامل دیاگرامهای اجزا، پیادهسازی و بروز در آوری کد و مدل.
    ساخت پایگاه دادههای سیستم.
    گزارشگیری و منتشر کردن پروژه.

 

به متخصص پروژه رشنال رز مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه برق رشنال رز در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت رشنال رز را انتخاب کرده اید.

 

نحوه سفارش پروژه در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه رشنال رز توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه رشنال رز براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه رشنال رز توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

نحوه سفارش پروژه رشنال رز به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های رشنال رز خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نماییدبرای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه رشنال رز به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای پروژه رشنال رز با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه رشنال رزبه چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه های رشنال رز را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با ۲۰۰ استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه رشنال رزبه چه صورت است ؟

با توجه به تجربه ۷ ساله متلب پروژه در انجام پروژه رشنال رز و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.
*******همراه با دایکومنت توضیحات *******
******قیمت کاملا توافقی   ******
****به همراه پشتیبانی تا زمان ارائه ******
 پروژه های رشنال رز شامل تمامی نمودارهای یوزکیس (usecase diagram)، کلاس و دیاگرام(class diagram) ، نمودار توالی(Sequence Diagram)، نمودار فعالیت (Activity Diagram)، نمودار همکاری(Collaburation) ، نمودار اکتور ها(actors) و غیره می باشد .
داکیومنت این پروژه همراه با ارائه  تمامی نمودار ها در فایل word موجود بوده  و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز تحویل میگردد
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) سایت دانشگاه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) فروشگاه اینترنتی
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) مدرسه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) انتخاب واحد
پروژه مهندسی نرم افزار  (رشنال رز) پمپ بنزین
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) اتوبوسرانی و ترمینال
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) مطب
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) بیمارستان
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) تاکسی تلفنی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) کتابخانه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) سرمایه گذاری و کمک های مردمی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) مدیریت کنفرانس
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) حضور و غیاب
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) کارخانه کفش
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) خودروسازی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) اداره پست
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) طلا فروشی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) موسسه خیریه
        
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه های موجود(40 مورد)
نمایش پروژه ها با جزئیات | نمایش لیستی همه پروژه ها
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کنفرانس با رشنال رز

توضیحات و نحوه ی پیاده سازی :

 هدف طراحی یک سیستم کنفرانس جهت مدیریت کنفرانس می باشد.در این سیستم کلیه ی فرآیندهای ایجاد، ارسال مقالات داوری مقالات و ثبت نام نهایی نویسندگان وجود خواهد داشت .

39,000 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم حضور و غیاب از طریق موبایل با نرم افزار رشنال

این پروژه یک سایت آگهی آنلاین مثل سایت دیوار را با رشنال رز تجزیه و تحلیل کرده است.با این تفاوت که کاربر اول باید عضو بشود سپس وارد پنل کاربری خود شود و با درج آگهی مورد نظرش اطلاعات و آگهیش در جدول آدس ...
37,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم طلا فروشی با رشنال رز

این پروژه که با سی شارپ نوشته شده است، هدف اصلی این سیستم فروش طلا به مشتریان و خرید طلا از فروشندگان طلا توسط مدیر سیستم  میباشد . در این سیستم اکتورهایی مثل مدیر و مشتری به عنوان مهمترین عاملان در ...
38,700 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم نرم افزاری آنلاین یک موسسه خیریه آنلاین

این پروژه با رشنال رز تهیه شده و شامل کلیه نمودارهای ترتیبی، یوزکیس، نمودار فعالیت ، نمودار کلاس، نمودار همکاری و سایر نمودار های مربوطه میباشد . در این سیستم (سیستم نرم افزاری آنلاین یک موسسه خیریه آنلای ...
35,800 تومان
تجزیه و تحلیل پرورش ماهی با رشنال رز

در این پروژه که با نرم افزار تجزیه و تحلیل رشنال رز انجام شده است به آنالیز سیستم پرورش ماهی میپردازیم . در این سیستم انباری وجود دارد که از یک یا چندین انبار دار تشکیل شده است. انبارداران به صورت شیفتی در این سیستم مشغول فعالیت هستند که در این قسمت برخی از مهمترین وظایف انبار دار را در سیستم پرورش ماهی شرح میدهیم :
...
38,000 تومان
تجزیه و تحلیل شهرداری با رشنال رز

این پروژه که با رشنال رز تهیه شده است سیستم شهرداری را تجزی و تحلیل می کند. در این تجزیه و تحلیل تصمیم داریم که سیستم شهرسازی مربوط به شهرداری را مورد بررسی قرار دهیم. در این سیستم یک سری وظایف را اداره شهرداری ایفا کرده که توسط عاملین موجود در سیستم مورد استفاده و بهره برداری قرار میگیرد . لذا ابتدا سعی بر این داریم که انواع عاملین موجود در س ...
49,900 تومان
تجزیه و تحلیل مرغداری با رشنال رز - Rational Rose

در سیستم مرغداری تعدادی کارگر به عنوان مسئول نظافت قفسه ها و محل نگهداری مرغ ها در مرغداری مشغول به کار بوده و روزانه به صورت پی در پی غذا های مرغها را تامین کرده، مکان نگهداری آنها تمیز کرده و همچنین در هنگام فروش مرغها وظایفی چون آماده سازی مرغهای موجود در مرغداری جهت انتقال به فروشگاه هایی که با مرغداری طرف قرا ...
38,500 تومان
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه با رشنال رز

این پروژه به تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه می پردازد. نرم افزار استفاده شده جهت رسم نمودارها و تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه، نرم افزار رشنال رز می باشد.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
36,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم ارزشیابی اساتید با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فاقد داکیومنت میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز ...
39,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مطب دکتر با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز قابل مشاهده میباشد . ...
38,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مخابرات با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ر ...
35,900 تومان
تجزیه و تحلیل وب سایت فروشگاه آنلاین با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ...
39,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت پرسنل با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل فایل رشنال رز میباشد . برچسب های هر کدام از عامل یا actor ها بصورت جداگانه ته ...
36,000 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم هتل با رشنال رز
 تجزیه و تحلیل سیستم هتل با رشنال رز شامل تمامی نمودارهای یوزکیس (usecase diagram)، کلاس و دیاگرام(class diagram) ، نمودار توالی(Sequence Diagram)، نمودار فعالیت (Activity Diagram)، نمودار همکاری(Collaburation) ، نمودار اکتور ها(actors) و غیره میباشد .
داکیومنت این پروژه همراه با ارائه  تمامی نمودار ها در فایل PDF موجود بوده  و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز ...
32,900 تومان
تجزیه و تحلیل سوپر مارکت با رشنال رز
این پروژه شامل تمامی نمودارهای یوزکیس و کلاس و دیاگرام و نمودار توالی برای کلیه یوزکیس ها و نمودار فعالیت برای تمام یوزکیس ها و نمودار همکاری برای تمامی بوزکیس ها و نمودار اکتور ها و غیره میباشد . داکیومنت این پروژه همراه با ارائه تمامی نمودار ها در فایل pdf,word موجود بوده و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز تحویل میگردد
تجزیه و تحلیل سوپر مارکت با رشنال رز دارای یک ...
49,000 تومان
تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه با رشنال رز - rational rose
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم آموزش دانشگاه که شامل انتخاب واحد دانشجویان و برنامه ریزی های درسی میباشد با رشنال تهیه شده است که شامل نمودار یوزکیس ،کلاس دیاگرام و نمودار توالی ، نمودار فعالیت و نمودار همکاری و نمودار اکتور ها و غیره میباشد .
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات بالا ارائه شده است، این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همر ...
29,500 تومان
تجزیه و تحلیل فروشگاه آنلاین با رشنال رز
پروژه تجزیه و تحلیل فروشگاه آنلاین شامل تمامی نمودارهای یوزکیس و کلاس و دیاگرام و نمودار توالی ، نمودار فعالیت، نمودار همکاری و نمودار اکتور ها و غیره میباشد .
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت بالا  توضیح داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد .
مراحل انجام کار ای ...
33,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم شرکت توزیع کننده قطعات با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ...
35,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم کارخانه ذوب آهن با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت word 80 صفحه ای میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز قابل مشاهده م ...
38,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم خشکشویی با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF شامل 25 صفحه  میباشد که بدون نیاز به ...
39,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم خوابگاه دانشجویان با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت بصورت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم ...
35,200 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم کاریابی آنلاین با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت بصورت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب ...
35,200 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم فاضلاب با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت word همراه با نمودار DFD  در سه سطح1 ...
38,500

پروژه تجزیه و تحلیل و مهندسی نرم افزار سیستم بیمه با رشنال رز

پروژه تجزیه و تحلیل و مهندسی نرم افزار سیستم بیمه با رشنال رز (UML)

پروژه سیستم بیمه با نرم افزار رشنال رز طراحی و کار شده است.

نمودار های موجود در این پروژه:

یوزکیس دیاگرام بیمه (usecase diagram)

کلاس دیاگرام بیمه (class diagram)

نمودار توالی ورود به سیستم (sequence diagram)

نمودار همکاری ورود به سیستم (collaboration diagram)

نمودار فعالیت ورود به سیستم (Activity diagram)

نمودار اجزا ورود به سیستم (Component diagram)

نمودار توالی ارسال تقاضا نامه (sequence diagram)

نمودار همکاری ارسال تقاضا نامه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت ارسال تقاضا نامه (Activity diagram)

نمودار اجزا ارسال تقاضا نامه (Component diagram)

نمودار توالی صدور دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری صدور دفترچه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت صدور دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا صدور دفترچه(Component diagram)

نمودار توالی تقاضای صدور دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری تقاضای صدور دفترچه(collaboration diagram)

نمودار فعالیت تقاضای صدور دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا تقاضای صدور دفترچه (Component diagram)

نمودار توالی رهگیری اعتبار دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری رهگیری اعتبار دفترچه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت رهگیری اعتبار دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا رهگیری اعتبار دفترچه (Component diagram)
دمو پروژه رشنال رز بیمه uml
انجام پروژه رشنال رز Rational Rose Enterprise

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه رشنال رز Rational Rose Enterprise است که می تواند تمامی پروژه های موجود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه نرم افزار Rational Rose Enterprise گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه رشنال رز میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره اقدام نمایید.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش@ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
نرم افزار Rational Rose Enterprise

نرم افزار Rational Rose Enterprise یکی از ابزار های قدرتمند زبان برنامه نویسی UML برای مدلسازی میباشد. نرم افزار رشنال رز سرعت و دقت عمل بالایی دارد و با استفاده از آن میتوانید نرم افزار های ساخته شده با C++ ، ANSI C++ ، Visual C++ ، CORBA ، Java ، Visual Basic را به راحتی مدل سازی کنید. همچنین از ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان ساخت DTD با فرمت XML اشاره کرد
 پروژه  با نرم افزار Rational Rose Enterprise در همیارپیپر انجام میشود:

    انجام پروژه رشنال رز
    هزینه انجام پروژه رشنال رز
    انجام  کدنویسی رشنال رز

پروژه های دیگری که قابل انجام است.

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه سوئیفت

انجام پروژه سی

انجام پروژه های هوش مصنوعی
زمان بندی پروژه رشنال رز در همیاپیپر چگونه است؟

زمان بندی پروژه رشنال رز توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه های فوری کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما پروژه رشنال رز شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه رشنال رز و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه نرم افزار رشنال رز و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه رشنال رز من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه رشنال رز Rational Rose Enterprise شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه نرم افزار Rational Rose Enterprise من چقدر زمان خواهد برد؟

بررسی پروژه رشنال رز شما نهایتا ۵ ساعت طول خواهد کشید.اگر پروژه شما یک پروژه بزرگ باشید ممکن است این زمان به ۲۴ ساعت افزایش یابد.اما قالبا زمان بررسی و قیمت دهی زیر ۵ ساعت می باشد.اگر پروژه فوری دارید که نیاز به بررسی سریعتر دارد به پشتیبانی اعلام کنید تا سریعتر اقدام شود.
نحوه سفارش پروژه نرم افزار Rational Rose Enterprise:

برای سفارش انجام پروژه رشنال رز میتوانید از طریق واتس اپ و تلگرام در ما انجام دهید.

شماره ارتباط در تلگرام و واتساپ همیارپیپر : ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲

آیدی تلگرام پشتیبانی ما hamyarpaper@ همین الان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.
    روژه مهندسی نرم افزار UML - SSADM رشنال رز
پروژه مهندسی نرم افزار UML - SSADM رشنال رز
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه های مهندسی نرم افزار و
پروژه های تجزیه و تحلیل سیستمها
تحلیل به روش UML و SSADM
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار ، پروژه مهندسی نرم افزار ، مهندسی نرم افزار ، تجزیه تحلیل ، تجزیه و تحلیل سیستمها ، آز مهندسی نرم ، مهندسی نرم ، مهندسی نرم افزار ، پروژه یو ام ال ، پروژه یوام ال ، پروژه های یو ام ال ، پروژه های یوام ال ، پروژه uml ، پروژه های uml ، پروژه rup ، پروژه های rup ، تحلیل نرم افزارپروژه اس اس ا دی ام ، پروژه ssadm ، تحلیل سیستمهای اطلاعاتی و نرم افزاری ، پروژه رشنال رز ، پروژه rational rose ، پروژه rational roze ، دانلو پروژه مهندسی نرم ، دانلود پروژه یو ام ال ، دانلود پروژه uml

قالب تمامی فایلها داکیومنت Word می باشد.
===========================
کلمات کلیدی: دانلود پروژه کارآفرینی ، پروژه کارآفرینی ، پروژه کار آفرینی ، پروژه کارافرینی ، پروژه کار افرینی ، پروژه های کارآفرینی ، دانلود پروژه های کارآفرینی ، پروژه های کار آفرینی ، پروژه های کارافرینی ، پروژه های کار افرینی ، طرح کسب و کار ، طرح های کسب و کار ، طرح توجیهی ، طرح های توجیهی ، طرح اقتصادی ، پروژه اقتصادی ، دریافت پروژه های کارآفرینی.
پروژه سیستم کتابخانه
پروژه سیستم حقوق و دستمزد
پروژه سیستم انالیز کارخانه کفش

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه سیستم فروشگاه اینترنتی
پروژه سیستم فروشگاه کتاب
پروژه سیستم دبیر خانه دیجیتال
پروژه سیستم بیمارستان
پروژه سیستم ترمینال
پروژه سیستم فروش UML
پروژه سیستم رزرو بلیط آژانس مسافرتی ( SSADM)
پروژه سیستم مکانیزه ویدئو کلوپ
پروژه سیستم ثبت اسناد و املاک
پروژه سیستم بیمارستان (SSADM)
باپروژه سیستم نک SSADM
پروژه سیستم بانک UML
پروژه سیستم راه آهن SSADM
پروژه سیستم کتابخانه SSADM
پروژه سیستم هتل تحلیل به روش SSADM
پروژه رزرو بلیط ONLINE
پروژه نشریه الکترونیکی
پروژه سیستم آموزشگاه زبان


azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه های کارآفرینی
پروژه های ASP.NET
پروژه های سی شارپ
پروژه های VB.NET
پروژه های مهندسی نرم افزار
انواع پایان نامه ها ،
پروژه درس روش تحقیق
گزارش کارآموزی ،
پروژه های اسمبلی
پروژه های ویژوال بیسیک
پروژه های Access ،
روژه های سی پلاس پلاس
پروژه های مولتی مدیا بیل
کارخانه کفش 50ص با کلیه نمودار رشنال رز

فروشگاه اینترنتی رشنال رز

فروشگاه کتاب رشنال رز

لوازم یدکی خودرو رشنال رز

کتاب خانه رشنال رز

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
حقوق و دستمزد رشنال رز

انبار رشنال رز

دبیر خانه رشنال رز

ترمینال مسافر بری
رشنال رز
پروژه های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل سیستم ها
انجام پروژه های شما با موضوعات جدید با نرم افزار های rational rose - argouml - startuml و ...

برخی دیگر پروژه های رشنال رز :
1 car parcing - پارکینگ ماشین ««رشنال رز»»
2 سیستم حضور و غیاب و محاسبه حقوق و دستمزد ««رشنال رز»»
3 سیستم مانیتورینگ نامه (دبیرخانه) ««رشنال رز»»
4 فروشگاه اینترنتی - درجه 1 ««رشنال رز»»
5 فروشگاه اینترنتی - درجه 2 ««رشنال رز»
6 پروژه سیستم آرشیو نرم افزار ( بانک اطلاعات نرم افزار ) ««رشنال رز»»
7 پروژه سیستم ثبت احوال طراحی شده با نرم افزار رشنال رز Rational Rose - همراه با نمودارهای کامل ««رشنال رز»»

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
8 سیستم خود پرداز - عابر بانک (ATM) ««رشنال رز»»
9 پروژه سیستم رزرو بلیط آنلاین ««رشنال رز»»
10 پروژه سیستم کتابخانه معمولی ««رشنال رز»»
11 پروژه سیستم کتابخانه دیجیتال درجه 1 ««رشنال رز»»
12 پروژه سیستم کتابخانه دیجیتال درجه 2 ««رشنال رز»»
13 پروژه سیستم دبیرخانه دیجیتال ««رشنال رز»»
14 پروژه سیستم تاکسی تلفنی ( آژانس ) ««رشنال رز»»
15 پروژه سیستم سایت آزمون ««رشنال رز»»
16 پروژه سیستم هتل ««رشنال رز»»
17 پروژه سیستم داروخانه ««رشنال رز»»
18 پروژه سیستم بیمه خدمات درمانی ««رشنال رز»»
19 پروژه سیستم بیمه ماشین ( بیمه خودرو ) ««رشنال رز»»
20 پروژه سیستم ثبت نام دانشگاه ««رشنال رز»»
21 پروژه سایت انجمن ««رشنال رز»»
22 پروژه سیستم آزمایشگاه بیمارستان ««رشنال رز»»
23 پروژه سیستم اداری ( کارگزینی ) ««رشنال رز»
24 پروژه سیستم انبار ««رشنال رز»»
25 پروژه سیستم آموزشگاه زبان ( زبانکده ) ««رشنال رز»»
26 پروژه سیستم نشریه الکترونیک ( نشریه دیجیتال ) ««رشنال رز»»
27 پروژه سیستم محاسبه کارکرد پرسنل ««رشنال رز»»
28 پروژه سیستم جامعه مجازی ««رشنال رز»»
29 پروژه سیستم کارت تغدیه (کارت سلف دانشگاه - کارت رزرو غذا ) ««رشنال رز»»
30 پروژه سیستم اطلاعات شخصی روزانه (ثیت قراردادهای شخصی و ...) ««رشنال رز»»

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
 پروژه های رشنال رز به درخواست کاربران در سایت قرارداده شده است. در این پروژه دیاگرام های سیستم آموزش تحت وب در قالب نرم افزار رشنال رز ترسیم شده است . روند کار در این سیستم به این صورت می باشد که بین مدیر ، استاد ، دانشجو روابطی می باشد هر کدام از این اکتورها با هم روابط دارند که این روابط و سناریوها در قالب نمودارهای مختلفی ترسیم شده است. در این سیستم آموزش تحت وب نمودار های UseCase ، نمودار Class ، نمودار همکاری یا همان Collaboration ، نمودار توالی یا همان Sequence ، نمودار فعالیت Activity در نرم افزار رشنال رز ترسیم شده است.همچنین یک فایل Word از این پروژه نیز وجود دارد که توضیحات کاملی در زمینه سیستم آموزش تحت وب به همراه مزایای این سیستم و تفاوت آن با سیستم آموزش سنتی و … داده شده است.

 

برچسبپروژه رشنال رز پروژه رشنال رز سیستم آموزش پروژه رشنال رز سیستم آموزش تحت وب سفارش پروژه رشنال رز سیستم آموزش تحت وب نمودار class در رشنال رز نمودار class سیستم آموزش تحت وب نمودار collaboration نمودار sequence در رشنال رز نمودار usecase در رشنال رز نمودار usecase سیستم آموزش نمودار توالی در رشنال رز نمودار همکاری در رشنال رز
قبلی پروژه نمایش فایلهای مخفی و ذخیره در درایو C با سی شارپ
بعد پروژه سامانه ثبت و پیگیری شکایات با Asp.Net
شاید این مطالب برایتان مفید باشد
مهندسی نرم افزار نوبت دهی آنلاین آرایشگاه
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
6 روز ago
پروژه سایت بانکداری الکترونیک با PHP

نتایج جستجو

5/11/01
پروژه ASP C# VB WEB FLASH و هر چه که شما بخواهید
کیو ال (SQL) ای اس پی (ASP.NET) پروژه های دانشجویی آماده ، دانلود ... رایگان پروژه دانشگاهی ... ، فروش ... پروژه ... های دانشجویی ، گزارش ، ... مقاله پروژه های دانشجویی: پروژه آماده، ... دانلود رایگان پروژه ...
نوید صادقی،    تهران،   تماس: 09367292276

19/10/98
[انجام پروژه نرم افزار]
انجام پروژه نرم افزار
پروژه های ،پروژه های رشنال رز،Rational ... Rose،PHP،پی ... اچ پی،پروژه ... ... های ASP.NET،پروژه های سی شارپ،C#،پروژه ... های ... VB.NET،ویژوال بیسیک دات ... نت،پروژه های مهندسی نرم افزار،یو ... ام ال،UML،SSADM،RUP،آر یو پی،پروژه درس روش تحقیق،دانلود،گزارش ...
انجام پروژه نرم افزار،    تهران،   تماس: 09128115954
قیمت: توافقی

5/11/01
پروژه رشنال رز Rational rose
رشنال رز به صورت کامل همراه با ... سناریو ... فایلهای اصلی برنامه رشنال رز در مورد بررسی یک سیستم ... ... زنجیره ای موجود می باشد. پروژه دانشجویی uml بازی + تحلیل ... اداره برق با رشنال رز حلیل انواع بازی ها ...
سافت زد،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه رشنال رز
قالب تمامی فایلها داکیومنت Word می باشد. ================= انجام پؤ<ژه ها مهندسی نرم افزار ================= 5 ================= مستند ... سازی برای نرم افزارها و پروژه های برنامه نویسی شما نیز ... ... ... ...
نوید صادقی،    تهران،   تماس: 09367292276
قیمت: 2500

5/11/01
پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز
رشنال رز با کلیه نمودارها ... کارخانه ... کفش کامل رشنال رز با کلیه نمودارها ... پروژه ... های مهندسی نرم افزار ... پروژه بانک با رشنال رز پروژه ... بیمارستان ... با ... رشنال رز ... پروژه هتل با رشنال ...
سافت زد،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه سیستم انبار - رشنال رز- rational roseپروژه س
دیگر پروژه های رشنال رز : 1 car parcing ... - پارکینگ ماشین ... ... ««رشنال رز»» 2 سیستم حضور و غیاب ... و ... محاسبه حقوق و دستمزد ««رشنال رز»» 3 سیستم مانیتورینگ ... نامه ... (دبیرخانه) ««رشنال رز»» 4 فروشگاه اینترنتی ...
نوید صادقی،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه شهرداری با رشنال رز با داکیومنت
یک پایان نامه کام پروژه شهرداری با رشنال رز با ... داکیومنت شهرداری ... با ... رشنال رز azsoftir.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.irپروژه ... ... کار شده به اندازه یک پایان ...
سافت زد،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه های آماده رشنال رز um l rational مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل
های آماده رشنال رز um l rational پروژه ... های آماده ... ... رشنال رز um l rational 09367292276 صادقی use ... ... ... case diagram سناریو ها پروژه های آماده رشنال رز um l rational پروژه ... های آماده ... ... رشنال رز um l rational نمودار ...
نوید صادقی،    تهران،  

5/11/01
رشنال رز و er
نمودار ER فروشگاه لپ تاپ ... بهمراه پایگاه داده sql server دانلود نمودار ER فروشگاه لپ تاپ ... پایگاه داده sql server دسته : رشنال رز و er دانلود نمودار ER ... فروشگاه ... لپ تاپ ... توضیحات بیشتر ] دانلود نمودار ER فروشگاه لپ تاپ ...
سافت زد،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه رشنال روز - پروژه تجزیه و تحلیل شرکت نفت
نام محصول : پروژه رشنال روز - پروژه تجزیه ... و تحلیل ... دانشگاه فروشنده ... محصول : پروژه رشنال روز - پروژه تجزیه ... و تحلیل ... سیستم تاکسی ... نام محصول : پروژه رشنال روز - پروژه تجزیه ... و تحلیل ...
سافت زد،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه مهندسی نرم افزار uml رشنال رز
مهندسی نرم افزار پروژه ... تجزیه و تحلیل (مهندسی ... نرم افزار) پروژه درس مهندسی نرم افزار *پروژه ... برنامه انبار (به همراه ... سیستم) 70 صفحه *پروژه سیستم رای گیری آنلاین ... سیستم) 80 صفحه *پروژه سیستم بازاریابی و فروش ...
صابری،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
پروژه رشنال روز
- پروژه کامل پیاده سازی سیستم ... طراحی شده با نرم افزار رشنال رز rational rose - همراه با نمودارهای ... ... و فرعی =========================== - پروژه کامل پیاده سازی سیستم ... طراحی شده با نرم افزار رشنال رز rational rose - همراه با نمودارهای ...
صافری،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
دانلود رایگان کدها و برنامه های آماده استخراج ویژگی یا Feature Extraction در متلب
دانلود رایگان کدها و برنامه های ... آماده ... پیاده سازی شده اند، برای دانلود در اختیار مخاطبان گرامی ... با کلیک بر روی لینک دانلود مختص هر کد، آن را از سرور ... متلب سایت دانلود نمایید.‬ azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir ادامه ...
صبری،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
دانلود رایگان کدها و برنامه های آماده طبقه بندی در متلب یا
دانلود رایگان کدها و برنامه های ... آماده ... پیاده سازی شده اند، برای دانلود در اختیار مخاطبان گرامی ... با کلیک بر روی لینک دانلود مختص هر کد، آن را از سرور ... متلب سایت دانلود نمایید.‬ azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir این ...
صبری،    تهران،   تماس: 09367292276

5/11/01
دانلود رایگان کدها و برنامه های آماده اعتبارسنجی متقابل یا Cross-Validation
دانلود رایگان کدها و برنامه های ... آماده ... پیاده سازی شده اند، برای دانلود در اختیار مخاطبان گرامی ... با کلیک بر روی لینک دانلود مختص هر کد، آن را از سرور ... متلب سایت دانلود نمایید.‬ azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoft.ir این ...
صبری،    تهران،   تماس: 09367292276

24/11/00
[دانلود رایگان سوالات ادبیات فارسی متوسطه دوم]
دانلود رایگان سوالات ادبیات فارسی متوسطه دوم
boldaji.blogfa.com دانلود رایگان سوالات ادبیات فارسی ... متوسطه دانلود ... سوالات شیمی دبیرستان دانلود ... سوالات ریاضی دبیرستان دانلود ... رایگان سوالات فیزیک دبیرستان ... ... ورد دانلود سوالات کامپیوتر دبیرستان ...
علی خاکسار،    چهارمحال و بختیاری،  

27/2/99
[دانلود رایگان بهترین منابع انگلیسی]
دانلود رایگان بهترین منابع انگلیسی
کاملا رایگان اصلی ترین منابع زبان انگلیسی ... را از سایت هلو تیچر دانلود کنید. همچنین میتوانید ...
رضا فتاحی،    تهران،   تماس: 09164483763

5/11/01
پروژه اکسل (دانلود رایگان و انجام پروژه های دانشجویی)
کلیه پروژه های دانشجویی اکسل (مدیریت ... دریافت پروژه رایگان اکسل ایمیل بزنید.) ... ...
شریف،    تهران،   تماس: 09367292276

24/11/00
[دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک ملت در سال94]
دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک ملت در سال94
... سلام جهت دانلود کاملا رایگان سوالات بانک ... ملت استخدامی ...
علی خاکسار،    تهران،  

24/11/00
[دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک گردشگری]
دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک گردشگری
سوالات استخدامی بانک گردشگری ... بروز شده در تیرماه 93 دانلود رایگان جزوه کامل دانش ... امور بانکی ... بانکها کلیک کنید دانلود رایگان سوالات مصاحبه های ... حضوری ... سوال با پاسخنامه جهت دانلود رایگان سوالات هوش واستعداد ...
علی خاکسار،    تهران،  
1    (1 تا 20 از 20 مورد)


پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان با رشنال رز
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان با رشنال رز
---
رشنال رز
فایل word
دارد
پروژه های رشنال رز
715 بازدید
۴۵,۹۶۰ تومان
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان با رشنال رز

این پروژه به تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان می پردازد. نرم افزار استفاده شده جهت رسم نمودارها و تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان، نرم افزار رشنال رز می باشد.

اکتورهای سیستم مدیریت بیمارستان عبارتند از:

1- مدیر

2- پزشک

3- پرستار

در بخش زیر اسامی یوزکیس ها و موارد کاربرد هر کدام از اکتورهای فوق تشریح شده است.

1-مدیر

این اکتور تمامی فرآیندها ی مرتبط با مدیریت بیمارستان را طی شش یوزکیس انجام می دهد.

یوزکیس های مدیر:

_ورود به سیستم

_مدیریت بخش

_مدیریت گزارشات

و غیره

2-پزشک:

این اکتور تمامی فرآیندها ی مرتبط با مدیریت بیمارستان را طی هفت یوزکیس انجام می دهد.

یوزکیس های پزشک:

_ورود به سیستم

_تجویز دارو

_ادد پذیرش

و غیره

3-پرستار

این اکتور تمامی فرآیندها ی مرتبط با مدیریت بیمارستان را طی شش یوزکیس انجام می دهد.

یوزکیس های پرستار:

_ورود به سیستم

_ادد اتاق

_تزریق دارو

و غیره

 

برای پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان، انواع نمودارهای یوزکیس دیاگرام، کلاس دیاگرام، نمودار ترتیبی، نمودار همکاری ، نمودار فعالیت، نمودار وضعیت و داکیومنت هر نمودار بصورت کامل همراه با جزئیات تهیه شده است. تمامی این نمودارها پس از خرید پروژه در یک فایل قابل دانلود می باشد.
امکانات پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان:

–   فایل رشنال رز شامل کلیه نمودارهای مهندسی نرم افزار

–  داکیومنت  کامل نمودار یوزکیس(UseCase Diagram) در قالب فایل Word

–  داکیومنت کامل نمودار ترتیبی (Sequence diagram) در قالب فایل Word

–  داکیومنت کامل نمودار همکاری (Collaboration diagram) در قالب فایل Word

–  داکیومنت کامل نمودار کلاس (Class diagram) در قالب فایل Word

–  داکیومنت کامل نمودار فعالیت (Activity diagram) در قالب فایل Word

–  داکیومنت کامل نمودار وضعیت (State diagram) در قالب فایل Word

-داکیومنت سناریو نمودار فعالیت و ترتیبی در قالب فایل Word

بنابراین با خرید این پروژه کلیه امکانات فوق بصورت فایل فشرده (zip)  قابل دانلود می باشد.
 اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، به دوستانتان معرفی کنید.

  راهنمای خرید:

    لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
    همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
    ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
    در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
    حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.

 برچسب ها: پروژه رشنال رز پروژه سیستم مدیریت بیمارستان پروژه سیستم مدیریت بیمارستان با Rational Rose تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت بیمارستان دانلود پروژه رشنال رز رشنال رز نمودار ترتیبی سیستم مدیریت بیمارستان نمودار فعالیت سیستم مدیریت بیمارستان نمودار کلاس سیستم مدیریت بیمارستان نمودار همکاری سیستم مدیریت بیمارستان نمودار وضعیت سیستم مدیریت بیمارستان نمودار یوزکیس سیستم مدیریت بیمارستان نمودارهای رشنال رز
محصولات مشابه انجام پروژه های رشنال رز rational rose

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی رشنال رز را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.

انجام پروژه رشنال رز در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه رشنال رز خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه رشنال رز با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

جهت سفارش پروژه رشنال رز rational roseدر اریاپروژه  با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس بگیرید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام Mnik60@ پیام دهید.

 

رشنال رز rational rose چیست؟

نرم افزار   rational rose یک ابزار بسیار مفید برای مدل سازی است که اصلی ترین کاربرد آن در مهندسی صنایع است علاوه بر نرم افزار رشنال رز از متلب نیز میتوان به عنوان یک محیط بسیار قوی برای مدل سازی استفاده کرد. برای انجام پروژه متلب کیلیک کنید.

 آریا پروژه چه نوع پروژه  های رشنال رز را میتواند انجام دهد؟
انجام پروژه تجاری رشنال رز
انجام پروژه صنایع با رشنال رز
انجام پروژه مدیریت با رشنال رز
انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز

 
فعالیت های دیگر آریا پروژه

انجام پروژه های متلب

انجام پروزه های پایتون

انجام پروژه های تحقیقاتی
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروژه هوش مصنوعی

 
مراحل انجام پروژه های  رشنال رز Rational roseدرآریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    در ابتدا پروژه  رشنال رز از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.
      مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاهترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.
    درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.
    ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
    پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.
    درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.
     و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

 
نحوه سفارش پروژه رشنال رز Ratoinal rose در آریاپروژه

کارشناسان آریاپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های رشنال رز از ابتدای پروژه در کنار شما عزیزان خواهند بود و با دادن آموزش هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.